نوانیا » یو پی اس » ups آفلاین

در حال نمایش 3 نتیجه

یو پی اس آفلاین آلجا مدل Lcd 2000L

9,900,000 تومان
یو پی اس های آفلاین با توجه به تکنولوژی بکار رفته در آنها در توان های کم ساخته می شوند

یو پی اس آفلاین آلجا مدل Lcd 1600L

9,156,000 تومان
یو پی اس های آفلاین با توجه به تکنولوژی بکار رفته در آنها در توان های کم ساخته می شوند

یو پی اس آفلاین آلجا مدل Lcd 1200L

7,000,000 تومان
یو پی اس های آفلاین با توجه به تکنولوژی بکار رفته در  آنها در توان های کم ساخته می شوند

یو پی اس آفلاین

به ups آفلاین یو پی اس استند بای نیز گفته می شود. این یو پی اس ابتدایی ترین حفاظت را ارائه می دهد. قیمت یو پی اس آفلاین ارزانتر از تکنولوژی های دیگر است. به نوعی ارزانترین و اقتصادی ترین هستند. برای خرید یو پی اس باید به لینک درج شده وارد شوید.

عملکرد یو پی اس آفلاین 

یو پی اس آفلاین در حالت عادی حفاظت خاصی ارائه نمی دهد و اینورتر آن غیر فعال است. موقعی که منبع تغذیه خارج از ناحیه عملکرد ups از کار بیفتد یا دچار نوسان شود یک رله، بار را به خروجی اینورتر متصل می کند این کار بین 4 تا 8 میلی ثانیه طول می کشد این زمان نسبتا زیاد است و در موارد باعث می شود تجهیزات متصل به آن restart شوند. به همین دلیل امکان ساخت آن برای توان های بالا وجود ندارد.

مزایا و معایب ups آفلاین

از مهمترین معایب یو پی اس آفلاین این است که اشکالات برق شهر به خروجی منتقل می شود. بین ورودی و خروجی ایزولاسیون وجود ندارد همچنین زمان انتقال سوئیچینگ بالا است. قیمت پایین از مهمترین محاسن یو پی اس آفلاین است. ویژگی های دیگری هم است که اهمیت کمتری دارند به همین خاطر بیان نشده است.

قیمت یو پی اس آفلاین

یو پی اس آفلاین قیمتی اقتصادی دارد و برای تجهیزاتی استفاده می شود که حساسیت و دقت زیادی نیاز نباشد.

معمولا برای سیستم های رایانه در منزل استفاده می شود و زمانی بین 5 تا 30 دقیقه سیستم را روشن نگه می دارد.

عوامل زیادی بر روی قیمت ups آفلاین تاثیر میگذارد که هنگام خرید یو پی اس باید بدان توجه شود. توان و برند جز موادی است که بیشترین تاثیر را دارد.

ups دوربین مداربسته

در مورد این یو پی اس دوربین مداربسته میتوان گفت بخشی از دستگاه های یو پی اس می باشد که در صحفه مورد نظر میتوانید محصولات موجود را مشاهده کنید.

یو پی اس آلجا

این مدل یو پی اس آلجا که در بازار هم بسیار معروف هست امکانات بسیار ویژه ای دارد که لازم هست در صحفه مدنظر عکس و مشخصات تمامی دستگاه ها را ببیند و انتخاب کنید

ups لاین اینتراکتیو

در جدیدترین دستگاه های روز دینا این مدل دستگاه، یو پی اس لاین اینتراکتیو بسیار مهم می باشد که برای بسیاری از فعالیت ها استفاده می شود.

در صورت نیاز به خرید دستگاه استابلایزر میتوانید با کارشناسان در ارتباط باشید.

گارانتی 

برای خرید یو پی اس آفلاین یکی از مواردی که باید در نظر گرفته شود گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات است.

حتما محصولی که خریداری می کنید دارای تعهد تامین قطعه باشد. محصولات موجود در بازرگانی نوانیا همگی دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش هستند.