مطالب آموزشی

استابلایزر فاراتل

استابلایزر فاراتل

استابلایزر فاراتل

استابلایزر فاراتل یکی از برندهای معروف بازار هست که در بازار آوازه های زیادی دارد و شما مشتریان عزیز اگر دنبال خرید و استعلام قیمت این دستگاه فاراتل هستید با شرکتدر تماس باشید.

شرکت فاراتل انواع مختلفی از استابلایزر را در دسته‌بندی‌های AVR، Prince و STB عرضه می‌کند. برای خرید دستگاه استابلایزر با توجه به وجود مدل های مختلف نیازمند بررسی تخصصی است. به همین دلیل ما در ادامه مدل های مختلف استابلایزر فاراتل را بررسی می کنیم.

ترانس اتوماتیک فاراتل مدل AVR32F

یکی از مدل های استابلایزر فاراتل، مدل AVR32F هست و این نوع ترانس برای تجهیزات برقی منازل و (یا ساختمان‌ها)ی دارای کنتور تک فاز 32 آمپر مناسب است و به تنهایی برای کولرهای گازی تا 24000 BTU پاسخگو و قابل استفاده است. نحوه نصب آن به صورت دیواری و بعد از کنتور است؛ قابلیت اتو ترانس با رنج وسیع تثبیت ولتاژ را دارد. دارای سیستم حفاظت در مقابل ولتاژ ورودی و خروجی خارج از محدوده مجاز، فیلتر جهت حفاظت دستگاه‌های مصرفی در مقابل نویزها و اختلالات برق شهر، هشداردهنده صوتی جهت اعلام اضافه بار، کلید مخصوص جهت استفاده از روشنایی هنگام ضعف بیش از حد برق شهر و مدار تاخیر جهت حفاظت دستگاه‌های مصرفی هنگام قطع و وصل برق شهر، یکسال گارانتی و 5 سال ضمانت تامین قطعات است.برای استعلام قیمت استابلایزر پرنیک همین الان با نوانیا تماس بگیرید.

استابلایزر فاراتل

ترانس اتوماتیک فاراتل مدل AVR25C

این مدل ترانس برای تجهیزات برقی منازل و (یا ساختمان‌ها)ی دارای کنتور تک فاز 25 آمپر مناسب است و به تنهایی برای کولرهای گازی تا 24000 BTU قابل استفاده است. نحوه نصب آن به صورت دیواری و بعد از کنتور است و باعث تقویت و تثبیت ولتاژ برق شهر می‌گردد. دارای سیستم حفاظت در مقابل ولتاژ ورودی و خروجی خارج از محدوده مجاز، فیلتر جهت حفاظت دستگاه‌های مصرفی در مقابل نویزها و اختلالات برق شهر، هشداردهنده صوتی جهت اعلام اضافه بار، مدار تاخیر جهت حفاظت دستگاه‌های مصرفی هنگام قطع و وصل برق شهر و یکسال گارانتی و 5 سال ضمانت تامین قطعات است.

نکات دستگاه استبلایزر

استابلایزر اتوماتیک فاراتل مدل AVR40

این نوع ترانس و محافظ مناسب برای یخچال، فریزر و یا یخچال فریزرهای تا 40 فوت می‌باشد و جهت استفاده رومیزی طراحی شده است. باعث تقویت و تثبیت ولتاژ برق شهر(اتو ترانس) می‌شود و مجهز به سیستم حفاظت در مقابل ولتاژ ورودی و خروجی خارج از محدوده مجاز، مدار تاخیر (3 دقیقه) جهت حفاظت دستگاه‌های مصرفی هنگام قطع و وصل برق شهر و حفاظت در مقابل افزایش دمای داخلی است و دارای یکسال گارانتی و 5 سال ضمانت تامین قطعات است.

ترانس اتوماتیک فاراتل مدل DigiPower40 مخصوص یک یخچال یا یک فریزر اینورتردار

ترانس DigiPower40 هوشمند (میکروپروسسوری) و مناسب برای یک یخچال یا یک فریزر و یا یخچال فریزرهای دیجیتال اینورتردار تک کمپرسوره تا 40 فوت است. به طور اتوماتیک عیوب احتمالی را ردیابی می‌کند و جهت استفاده رومیزی طراحی شده است. دارای سیستم حفاظت در برابر نوسانات شدید برق و صاعقه و تغییرات ناگهانی برق شهر و مجهز به فیلتر نویز برای حفاظت از مدارهای حساس الکترونیکی موجود در یخچال‌ و فریزرهای جدید قابلیت کار با ژنراتور را دارد و دارای یکسال گارانتی و 5 سال تامین قطعات است.

اگر س

استابلایزر فاراتل

 

استابلایزر فاراتل مدل Stb500m

این مدل استابلایزر تکفاز و دارای توان خروجی 2 آمپر با محدوده ولتاژ 207~242 است. از استابلایزرهای مخصوص سیستم‌های کامپیوتری و دستگاه‌های الکترونیکی خانگی و اداری با عملکرد محافظت مناسب در مقابل نوسانات و اختلالات برق شهر و رعد و برق است و مجهز به فیلتر نویز برای حفاظت از مدارهای حساس الکترونیکی است. توانایی تقویت و یا تضعیف برق شهر برای تثبیت ولتاژ آن و حفاظت در برابر افزایش دمای داخلی دستگاه را دارد؛ همچنین مجهز به سیستم حفاظت در برابر ولتاژ ورودی و خروجی خارج از محدوده مجاز است.

استابلایزر فاراتل مدل STB12000M

این نوع استابلایزر مناسب برای تجهیزات برقی منازل و (یا ساختمان‌ها)ی دارای کنتور تک فاز، سیستم‌های کامپیوتری و دستگاه‌های الکترونیکی خانگی و اداری نظیر کامپیوترهای شخصی و لوازم جانبی آن، سیستم‌های صوتی و تصویری،Setup Box ها، سیستم‌های کنترل و نظارت تصویری، درب بازکن‌های اتوماتیک، کنسول‌های بازی، ماشین‌های اداری، تلفن‌های سانترال و معمولی، سیستم‌های مخابراتی، برخی از تجهیزات آزمایشگاهی و اندازه‌گیری و… است. دستگاه هوشمند و میکروپروسسوری است و نصب آن به صورت دیواری است. دارای رنج تثبیت فوق العاده بالا، سیستم حفاظت در مقابل ولتاژ ورودی و خروجی خارج از محدوده مجاز، هشداردهنده صوتی، حفاظت در مقابل افزایش دمای داخلی، نشان‌دهنده میزان بار مصرفی، کانکتورهای مخصوص برای نصب و راه‌اندازی آسان دستگاه و یکسال گارانتی و 5 سال ضمانت تامین قطعات است.

استابلایزر فاراتل

استابلایزر فاراتل مدل STB25R

مناسب  سیستم‌های کامپیوتری و دستگاه‌های الکترونیکی خانگی و اداری، نظیر کامپیوترهای شخصی و لوازم جانبی آن، سیستم‌های صوتی و تصویری،Setup Boxها ، سیستم‌های کنترل و نظارت تصویری، درب بازکن‌های اتوماتیک، کنسول‌های بازی، ماشین‌های اداری، تلفن‌های سانترال و معمولی، سیستم‌های مخابراتی، برخی از تجهیزات آزمایشگاهی و اندازه‌گیری و… است. برای استفاده رومیزی طراحی شده و دارای سیستم حفاظت در مقابل ولتاژ ورودی و خروجی خارج از محدوده مجاز، فیلتر جهت حفاظت دستگاه‌های مصرفی در مقابل نویزها و اختلالات برق شهر، هشداردهنده صوتی و مدار تاخیر جهت حفاظت دستگاه‌های مصرفی هنگام قطع و وصل برق شهر است و سه پریز ارت‌دار خروجی جهت استفاده هم‌زمان مصرف‌کننده‌های مختلف دارد.

نکات دستگاه استبلایزر

ترانس اتوماتیک فاراتل مدل APR32

مناسب استفاده کلیه منازل و تجهیزات برقی منازل با مصرف 32A، مجهز به میکروکنترلر و دارای توانایی تشخیص عدم اتصال سیم حفاظتی (ارت)، سیستم Bypass اتوماتیک، قابلیت استقرار روی میز و یا نصب روی دیوار، محدوده وسیع ورودی، سیستم هشدار در هنگام افزایش دمای داخلی، مجهزبودن به سیستم حفاظت از دستگاه‌های مصرف‌کننده در برابر دو فاز شدن، نوسانات شدید برق و صاعقه است و قابلیت خارج‌شدن ولتاژ ورودی از محدوده‌ی 275~150 ولت (جهت جلوگیری از آسیب‌رسیدن به مصرف‌کننده)، قطع خروجی در صورت افزایش دمای داخلی دستگاه بیش از حد مجاز را دارد و مجهز به فیلتر ورودی جهت کاهش نویز و اسپایک برق شهر است.

استابلایزر فاراتل

 

استابلایزر هوشمند یخچال و فریزر PRINCE FRZ

استابلایزر هوشمند سری Prince/FRZ در مدلهای  FRZ15(مناسب برای یخچال فریزرهای خانگی تا 15فوت)، FRZ25 (مناسب برای یخچال فریزرهای خانگی تا25 فوت)، FRZ40(مناسب برای یخچال فریزرهای خانگی تا 40 فوت)، FRZ60 (مناسب برای یخچال فریزرهای فروشگاهی متوسط)، FRZ100 (مناسب برای یخچال فریزرهای فروشگاهی بزرگ) به منظور حفاظت از یخچال و فریزرهای خانگی (انواع معمولی، انواع ساید بای ساید جدید دیجیتال)، ویترینی و صنعتی تولید شده است. استفاده از میکروکنترلرهای سریع و تکنولوژی کنترل دیجیتال، توانمندی‌های ارزشمندی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است و باعث شده به خوبی از یخچال و فریزر در مقابل نوسانات و اختلالات برق شهر، محافظت نماید.

حتما بخوانید  کاربرد استابلایزر

استابلایزر هوشمند لوازم الکترونیک خانگی PRINCE TV

استابلایزر هوشمند سری Prince/TV  فاراتل در مدلهای TV100,TV75,TV55 به منظور حفاظت از تلویزیون و دستگاه‌های جانبی متصل به آن  مانند گیرنده های دیجیتالی، دی وی دی، سینمای خانگی، سیستم صوتی و… طراحی شده است. استفاده از میکروکنترلرهای سریع و تکنولوژی کنترل دیجیتال، توانمندی‌های ارزشمندی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است و باعث شده به خوبی از لوازم صوتی و تصویری در مقابل نوسانات و اختلالات برق شهر، محافظت نماید.

استابلایزر فااراتل

استابلایزر هوشمند PRINCE WASH 10K

استابلایزر هوشمند سری Prince/Wash  فاراتل در مدل Wash10K به منظور حفاظت از دستگاه‌های ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و مایکروفر طراحی شده است. استفاده از میکروکنترلرهای سریع و تکنولوژی کنترل دیجیتال، توانمندی‌های ارزشمندی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است و باعث شده به خوبی از لوازم حساس الکترونیکی آشپزخانه در مقابل نوسانات و اختلالات برق شهر، محافظت نماید.

استابلایزر هوشمند کولرهای گازی PRINCE AC50K

استابلایزر هوشمند سری Prince AC50K مناسب برای انواع کولرگازی تا ظرفیت حداکثر 50000Btu ⁄ hr به منظور حفاظت از کولرگازی تولید شده است. استفاده از میکروکنترلرهای سریع و تکنولوژی کنترل دیجیتال، توانمندی‌های ارزشمندی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است و باعث شده به خوبی از کولرگازی در مقابل نوسانات و اختلالات برق شهر، محافظت نماید. از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از دستگاه‌ Prince AC می‌توان به افزایش عمر و عملکرد صحیح کولرگازی متصل به آن در هنگام نا‌مناسب بودن ولتاژ برق شهراشاره کرد که در نتیجه، صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های تعمیراتی را در پی خواهد داشت.

استابلایزر فاراتل

 

استابلایزر هوشمند PRINCE CPR260

استابلایزر هوشمند سری 260Prince/CPR  فاراتل  به منظور حفاظت از تجهیزات حساس اداری مانند کپی، پرینتر، پلاتر و کامپیوتر طراحی شده است. استفاده از میکروکنترلرهای سریع و تکنولوژی کنترل دیجیتال، توانمندی‌های ارزشمندی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است و باعث شده به خوبی از لوازم برقی مذکور در مقابل نوسانات و اختلالات برق شهر، محافظت نماید.

نکات دستگاه استبلایزر

 

کلام پایانی

خرید استابلایزر فاراتل در ابتدا نیازمند بررسی مصرف کننده ها و در مرحله بعد انتخاب تکنولوژی مناسب است. وقتی نیاز ما کاملا مشخص شود می توان برند مناسب را انتخاب کرد. فاراتل از بندهای قدیمی استابلایزر است.

دیدگاهی در مورد “استابلایزر فاراتل

  1. حسین گفت:

    ممنون پست بسیار مفیدی بود.

    1. فردین هاشمی گفت:

      ممنون از لطف شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *